Czy Starbucks Corporation to aktualnie okazja inwestycyjna?

, Kategorie: Akcje USA, Nowości, Autor: | @PPCG_Stock
Analiza Starbucks

Starbucks Corporation (NASDAQ: SBUX ) to “obecnie jedna z najlepszych akcji do kupienia dla początkujących”, stwierdzili analitycy z Goldman Sachs.

12 czerwca analitycy Goldman Sachs, na czele z Christine Cho, dostosowali cenę docelową dla Starbucks z 85 do 95 USD, utrzymując jednocześnie neutralną ocenę akcji. “Goldman Sachs jest zadowolony ze zwiększonej przejrzystości dotyczącej strategii naprawy Starbucks, w szczególności szybszego niż oczekiwano wdrożenia modelu obsługi Green Apron w sklepach w USA”.

Formacja WFO na wykresie giełdowym Starbucks

Nasza analiza mówi nam, iż rekomendacja Goldman Sachs została poprzedzona akumulacją akcji Starbucks Corporation (to widoczna formacja WFO).

📊 Interesujesz się spółkami dywidendowymi?

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj zestawienia, analizy i aktualne TOP-y dywidendowych spółek z Polski, USA i świata – prosto na maila.

🎁 BONUS: eBOOK „Jak mądrze inwestować w akcje" – gotowa do pobrania od razu po zapisie.

Zapisz się teraz

Starbucks
Starbucks i widoczna akumulacja w postaci formacji WFO.

Dla chętnych wiedzy i skuteczności formacji WFO podaję więcej przykładów w tym miejscu.

W długim terminie od wielu lat widzimy postępującą akumulację na akcjach. Spadki tworzą dołki na coraz wyższych poziomach, z których każdy wykorzystywany jest do akumulacji akcji.

Abonament Premium = 5 portfeli modelowych + sygnały transakcyjne + analizy ekspertów + forum inwestorów + bezwarunkowa gwarancja 30 dni. ==> Wybierz teraz i dołącz bez ryzyka

Starbucks w długim terminie
Starbucks w długim terminie

Wydaje się, że uwolnienie ceny (z trendu bocznego) jest tylko kwestią czasu.


Bądź pierwszy i dodaj swój komentarz.
Zaloguj się na swoje konto, aby zostawić swój komentarz.
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.